tOlong.... aku ngantuk neh...

Salam 1Entri =)
engkOrang.. aku sedang menghadapi masalah yg besar neh...
aku ngantuk tahap Gaban ni..
sape leh tlg aku...
semalam kami tdO umah adik aku kt Putrajaya
cOz en asben g Stadium tgk bOla..
b4 dats.. cOngratz Malaysia.. =)
 nih sume gara² adik aku ngn en. asben citeR psl makhluk halus la mlm td..
sampai aku x dapat tidO..
en. asben da peluk haku pun..
aku still x leh tdO..
alhamdulillah.. Iman lena selena²nya..
sO xde la haku kena bangun klu dia terjaga kan..
aku nih jenis yg suka pk pk ni..
tuh yg asek teringat jerp.. haishhh...

kesudahannya..
malam td aku tdO berimpit kO.. 
wakaka punyala penakut kan...
selalunya baby Iman yg tdO tengah² kan..
mlm td aku yg tdO tengah..
Iman ngn en asben jdik bodyguard haku.. leh gitu..
masa sahur pg td, aku citer kt mak aku..
mak aku kate ntah ape² la angah ni...
penakut sangat.. huhu

adakah aku ni penakut..??
bukan aku takut tp aku segan jerp...
tp aku harus berani..  
kerana yg harus aku takut pada ALLAH S.W.T



Comments

shelliey said…
hahaha..same la kite..klo dok sorg kpla pk hantu je kan..skang mmg tak tgk da cite2 hantu kt tv..mlm nti terbawa2 dml mpmpi tau..

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...