Hari Keempat - Cabaran 30 hari bersama Chmie

Day 04- A habit that you wish you didn’t have.

Tabiat yang aku nk kikis dari hidup aku adalah
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 aku seOrang yang kuat tdOOO... ZZzzzZzz

pantang ade masa terluang, mesti nk lelapkan mata.. hahahah...
bila tidOkan Iman.. mesti aku tertidO skali.. kuikuiuikk

lagi satu habit yg aku harap aku x milikinya ialah =)
*
*
*
aku ni klu nk bersembang sOre mesti kuat..

x sengaja beb... memula Ok jerp.. nti tetba jerp jadik kuat..
x tawla camnO nk reduce.. kekdg slOw.. kekdg kuat..
part yg citer besh... mesti kuatnya.. nampak noOoo bersemangat bercerita :P
kekwn ku... klu ku tersembang kuat² tegOla aku yer...
kekdg aku ni ilang ingatan seketika.. kukukuikk...

the end ♥♥ =)


Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...