cOmelnyee... Tengs tO adik rOq

entry ni khas untuk adik rOq@ude
adik kepada CikLinn dan opizmate aku Fidah..
pg td aku reQuest kt Ude..
dia pakar dlm melukih katun² ni.... ;)
aku tgk dlm blOg dia lukih piccas nazhan, anak cik fidah neh..

amat la cOmey...
aku teruja ni bila dia setuju nk wat...
dan hasilnya.. walla... comelnya.. 
piccas yg comel dengan mOdelnya yg amat comey.. (perahsan sket.. :P)
sO, here u are..
gambar yg Ude lukih...

cOmey x kekwn...?
agak² leh ganti Upin Ipin x...? ape kes Chmie oiii..
aku suggest kt kOrang...
p le jejalan kt bLog Ude ni.. klik sini..

memang menarik tertarik la...
katun² Ude mengingatkan kt zaman kita kanak² ribena.. huhu...
nak² dlm entry dia psl Ini , Itu & iNi ...
sO, korang harus terjah bLog ude ni...
kOrang x kan nyesal nye la...
mmg terbaeekk la..
nih bukan nk bOdek sbb dia lukih piccas anak aii ye..
ini betul² kejadian ni.. hihih...
mmg terhibuR & happy baca blOg ini..

tO ude.. tengs banyak² eh..
nti leh buat lagik.. huhu.. ;)



Comments

Unknown said…
wah mmg comey la...:)

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...