Salam Maal Hijrah 1432H

vruummm...vrummm... [bunyi vakum membersihkan sawang² yg bertakhta di rumahku ini]
kuikuikui.. ye ke dak bunyik vakum camneh :P

Assalamualaikum...
 Salam Maal Hijrah 1432 kepada rakan² blOgger sekalian.. 
Ape azam tahun baru nih..? 
Hmm... ikutkan banyak azam taun lepas yang x tertunai lagi.. 
Insya allah..aku carry forwrd to dis year..
 Insya Allah... Azam aku tetap seperti dlu dan sampai bila²..
 Insya allah.. aku akan sentiasa memperbaiki diri aku untuk kebaikan semua.. 
sentiasa memperbaiki diri tuk menjadi isteri & Ummi & anak yg terbaekk tuk keluarga ku
 Amin.. Doakan aku yerk... 
 ari ni kan cuti² Malaysia.. sO, ape kOrang wat cuti² neh..??

Comments

[leily.laily] said…
salam maal hijrah gak Ummi Iman.. ;-)

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...