CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::My Lovely Day::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby =)

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, December 29, 2010

Hari ke 12 - Cabaran 30 hari bersama Chmie =)

Day 12- How you found out about Blog and why you made one

Blog ni aku dpt taw melalui kawan² Friendster dlu arr.. 
tgk cam besh lakz.. ala² cam diary gitu kan... 

tp dlu ms aku kt UPM lagik aku da wat belOg tp da lama x berupdet smpai aku lupe id blOg tuh.. 

bila masuk kije kt Perbadanan ni.. x wat blOg lagik sbb mcm maleh nk wat kan.. 
tp bila PPj blOck Friendster & myspace.. dlu x Fesbuk lagi eh.. 
mula la aku x tentu arah kan.. hahah.. aku pun buatla blOg balik.. 
sO inilah blOg itu.. tp jrg sgt updet coz dlu kt HR ni zaman baru masuk kije.. PC kena kOngsi².. huhu.. sO, camnO nk updet.. 

bLog ni dlu guna nama Lurvely Site.. tp skangni da kawen & bergelar ummi.. tuka nama la.. ✿Ceritera Ayah♥Ummi = Iman✿.. 

aku harap bLog ni boleh merapatkan silaturrahim dengan kekwn suma..
bila korang baca cerita aku, korang boleh rasa dekat ngn aku.. huhuh...
blOg ni jua la tempat ku luahkan perasaan.. tp x de la luah hOver sgt..
sbb blOg ni nanti aku nak anak² aku baca gakz.. hihih..
ape² pun.. Happy Reading kekawan.. =)

dOne with day 12 =)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...