CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::My Lovely Day::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby =)

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, December 14, 2010

Hari ketujuh - Cabaran 30 hari bersama Chmie =)

Salam uollss.. 
maafkan aii 4 da lack Of updet :P
aii sempat beblOgwalking jer..
itupn ketika di tgh malam yg sunyi..
selepas my baby bOo Iman Syahmi tdO..
kalau tidak... abizla mR lappy kena rogol gOdek oleh Iman..

oKlah...
Chmie nk teruskan cabaran 30 hari bersama aii ;)

sO, here we gO.. =)

Day 07- A picture of someone/something that has a big impact on you.

tp aii nk letak bukan 1 tp 3 piccas.. 
hahaha tamak kooo..
okla kan... belOg ini ana yg punya..
sO up tO me kan... huhu
sO layan =)


ayah & emak tersayang =) tanpa mereka.. siapala aku..


Angah ♥ ayah & emak very much...
Ayah & emak terchinta.. =) Angah kini telah dewasa berkat bimbingan dan asuhan mu.
Dah jadi ibu da skarang.. =)
Tiada balasan yang dapat Angah berikan untuk menebus kebaikan ayah dan ibu selain doa dan harapan semoga Allah membalasnya dengan kebaikan sebanyak-banyaknya. Semoga Allah S.W.T menjauhkan keluarga kita dari api neraka dan mengumpulkan kita di dalam syurga-Nya. Inginku membahagiakan ayah & emak & membalas segala pengorbanan mereka sebelum mereka dipanggil kepada yang Esa..

yeyee..... we're married.. =)

sumber inspirasiku Kini... diala suami.. kekuatanku..my soulmate.. ayah pada anak²ku..teman bergaduhku ;) .. teman melayan kerenahku.. teman mendengar bebelanku ;)
plus my BFF =)
Alhamdulillah.. setelah sekian lama berkawan.. almost 6 years.. 
Allah panjangkan jodoh kami dengan ikatan perkahwinan ini..
memang terlalu banyak dugaan & gangguan dalam perhubungan kami..
ALhamdulillah jua, berkat kesabaran.. kami masih bersama.. kini & selamanya..
Bagiku perkahwinan membawa maksud saling melengkapi, 
bukan mencari kesempurnaan dalam diri setiap pasangan. 
Hakikatnya tiada manusia yang sempurna. 
sO, kami atasi ketidaksempurnaan ini dengan saling melengkapi antara satu sama lain.
bagiku, suamiku adalah yg terbaekk..
ku suke bila en. asben cakap padaku..
THE BEST WOMAN WINS ;)

diriku kuat denganmu di sisi, ABANG ♥♥♥

anugerah terindah darimu YA ALLAH =)

IMAN SYAHMI.. Keimananku.. Yang Mulia, Yang Berani & Yang Bijak
Amanah dan anugerah yang diberi oleh ALLAH. 
Alhamdulillah, Ayah & Ummi menyambut 1st anniversary bersamamu Iman..
Tak dapat digambarkan perasaan Ummi bila pertama kali mendengar tangisan Iman yang baru dilahirkan.. hari-hari yang kita lalui begitu membahagiakan, 
penat lelah ayah & Ummi hilang bila mendengar hilai tawa Iman.. jeritan Iman.. 
bab tangisan tuh Ummi tahan lgi la.. huhuh..
Betapa berertinya hidup ayah & Ummi dengan kehadiranmu, Iman..
Ayah & Ummi sedaya upaya berusaha untuk penuhi keperluanmu, Iman
Selagi hayat dikandung badan, Ummi akan cuba jadi ibu yang terbaiik
Ummi doakan anak Ummi akan jadi anak yg sOleh..
Bantulah ummi tuk jadi yg terbaikkk ♥♥♥


dOne with day 7... 

nota Ummi : maaf yer.. terpanjang plakz cabaran kali ni.. ;)



4 kata² pujangga:

Softtouch [Hanim] said...

cabaran apa ni awk?tag ker?sory sy ketinggalan

Ummi Iman said...

cabaran ni dpt dari blog kwn.. mcm besh jerp nk wat.. huhu..
mehla jOin.. =)

elnino moona said...

meh join ramai2.. alamak.. i da tertinggal jauh la.. hehe

Ummi Iman said...

cepat moon... meh kejar... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...