CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::My Lovely Day::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby =)

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, October 13, 2010

Jokes yang patut direspon dengan penampooo...


Sila jangan gentar dengan tajuk di atas yer.. bukan anda yang nk kena penampoo tp jokes ini yer tuan puan.. =)  sajek nk share² ngn korang.. klu lawak sila gelak.. klu x lawak, tlg tlg & tlg  jangan tampoo haku yer.. huhuh…  LAYAN.. zassss

Kenape orang baru bercinta suka meraba-raba?
Sebab cinta itu buta

Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman?
LU BANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
Kuih salah bikin.

Binatang ape power Karate?
Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

Siape yang menemukan dompet kulit?
Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
Pintu yang ade tulis 'TARIK'

Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
Pembohong... huhu

Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
Usus

Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
Kutu rambut

Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
Neneknye si katak [ vengong]

Knape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?
Sbb lelaki ni kan 'buaya'

Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
Tukang gali kubur

Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
Tahi hidung [ macam hampezz ]

Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat...

Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...

Gajah terbang dengan ape?
Dengan susah payah......

Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
Dua-dua tak kenal korang...hehe [nih aku setuju… huhu]

Sory ye kekwn… mmg agak kurg asam kan jokes nih.. naik nyampah lak aku.. anda bagaimana.. harharhar… x bley blah…

0 kata² pujangga:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...