::Tajuk??::

Hye all... ari ni ade la ari malas sedunia.. walaupun sedunia.. tp yg malas hanya aku sorg jerk.. heheh... ekceli da 2 hari bos aku xde p kursus... kije memang x pyh ckp la.. mmg sentiasa ade.. selagi belum tutup mata.. kije..kije..kije.. =)

Ape yang aku wat dr pg td ade la..

:menyediakan surat pengesahan berkhidmat::
:menyediakan Borang Pemberian Taraf Berpencen::
:Key In dalam SAP- kelulusan PTB dr JPA::
:Register game TRAVIAN - (recommendation dr Chtehku..hehe)::
:Updet My lovely Blog::
:DLL::

betapa malasnya aku pd hari ini... heheh... b4 lunch td aku call rumahku syurgaku.. ayah yang angkat.. kedengaran suara nyaring Danish ku syg.. heheh.. mak ayah menjaga cucunya.. ayah suh Danish ckp ngn Mak Ngah dia.. walla... sakit tinga denga sore dia nangis... nyaring.. ghupenye Danish lapo yer.. Wan tgh wat susu Danish tu.. hehe mcm la Danish baca blog aku ni... x sabo nk blk kg.. mau jmpa Danish... hehe..

Ila... where r u rite now? supposely da balik dari Sabahan kan... do contact me dear.. hehe.. nk tanya how's ur life after married..? heheh =)

Esok pagi aku der tournament bowling inter agency under KWP.. walla... takutnye.. bkn x penah main sblm ni.. tp aku neh biasa le.. nerves nye lebey... mcm nk g berperang lak.. =) so, 2 all my lovely reader.. doakan aku eh.. ops.. doakan Team aku eh (Team PPj).. Insya allah.. we'll do our best.. Chaiyo²...

--------------To Be C0ntinued----------------

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...