::I'm Feel Good::

Ahakz... Tajuk xde kena mengena dengan yang hidup @ yang mati.. hehe...
Dedicated my special Thanx to my loved one, Chteh... coz mlm td walaupn Chteh penat, still dpt teman Chmie training bowling kt Alamanda eh... TQ sayang.. Pas kije smlm g mkn ngan Matju+Sara+Zam sempena meraikan Zam@ Kwn Chteh nk ke Australia.. beshnye dgr.. bila la aku nk kesana lak.. heheh.. berangan je la... =) kami mkn kt Village View Bangi... disebabkan aku dlm proses diet.. hehe.. (yo la sgt) aku mkn skit je la kan walaupn Zam yang banje.. pas mkn, kami gerak ke Farmasi yng berdekatan coz Chteh nk bli brg mrangkap nk abiskan duit perubatan.. hehe aku tumpang sekaki la... peh tu, kami gerak ke Alamanda tuk training bowling.. saje nk mantapkan skill.. hehe.. smpai jek kt sana.. punyala penuh org.. so, kami on d waiting list... seb baik Chteh bwk laptop.. wi fi pn ade kan.. so, kami updet la kampung kami .. smentara menunggu nama dpanggil.. dpt main pn dlm kul 11.15pm.. main 2 frame.. b4 12.00am kami da gerak balik... so tired.. smpai jek umah aku basuh muka+kaki then tidoooooo... to my lovely Chteh... tq again n again.. appreciate it much dear..
Aku baru jek masuk ofis ni... maklumla aku kan dpt pelepasan tuk tournament bowling Puspanita.. so tired la... xtau la ape yg penat sgt ni... heheh.. penat gelak jek kot td... asek gelak jek ms tournament tu.. hahha... biar kalah pn asal bahagia... walla...i'm in d 7th place... x penah berubah.. hehehe.. maybe today i'm lucky.. so far happy.. dpt jmpa kekwn baru dr agensi lain.. aku jumpa Nana DBKL td.. slaloo kami jmpa time koir.. nih jmpa masa bowling lak... she's happening... walla... dia lane sblh aku jek.. so, lgi havoc le memasing... then i'd my lunchie kt RASA.... makan Nasi Ayam.. itu pn urusetia bagi.. heheh.. so, mkn la ngn memember PJC (Mar+KakDa+Hanim+Ina+Waty+KakWan+Liza)
Punyala ramai manusia kt Alamanda tuh.. mentang² baru gaji.. then der Christmas Sale lak... berduyun² la org tuk shopping.. Aku..? Xde la nk soping² nih... bkn x minat... tp biar² dlu la.. hehehe...

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...