::Histeria::

Aloha... wats de scary marry de biscuit merry la tajuk aku kali ni.. hahaha... saje jek gempak.. malam tadi baru layan cite HISTERIA.. walla... walaupun aku ni x brape nk berani kan.. tp disebabkan aku gi tgk dgn lelaki macho @ Chteh.. hehe.. aku redah je... tp da wat perjanjian ngn Chteh..klu tgk movie nih x leh tutup mata.. walla.... camno nih.. ekceli aku bknnye takut tp aku kurang berani je.. hehehe.. cam biasala movie's partner kami, Matju & Sara.. pas kije aku gi beli tiket dlu..takut abis jerk.. heheh.. maklumla fresh film.. kami layan kt GSC Alamanda.. beli tiket kul 10.20pm... nk amek kul 8.10pm, takut x sempat.. =) so, dalam kul 8.30 Chteh amek aku kt umah Maksu.. trus ke Alamanda.. kunun² nk g awal tuk carik my stilettos.. tp xde yg berkenan... round² Alamanda.. nmpk la our future cars.. hahaha... Grand Livina.. impian harus ade.. dalam kul 915pm, Matju& Sara pn sampai.. kami trus ke RASA untuk menikmati makan malam kami.. formal gilos ayat.. Chteh mcm biasala.. mesti nk makan Yee Mee Sizzling.. aku mcm biasala diet kan.. stakat tumpang sesudu dua jek yee mee Chteh.. hahah.. aku juz minum Watermelon Juice.. walla..spekong laks.. pas makan.. tgk jam baru kul 945pm..lama gilos nk tgu kul 1020 tuh.. lepak kt luar bowling jek ngn Sara sementara para gentleman menyedut udara yang agak tidak baik untuk kesihatan.. hehe.. nk men bowling pn tgk punyalaa ramai manusia.. fenuhhh.. so tibalah waktu tayangan Histeria.. perghh..penuh panggung.. memsg excited nk tgk Histeria.. aku cam biasa.. standby tuk tutup mata.. tp ditegah oleh Chteh.. huwahuwa... aku nk tutup skit jek.. bkn tutup mata trus.. wahaha.. wat alasan... nih la citer antu pertama yang aku tgk terus menerus tanpa menutup mata... huwhaua.. yg pelik tu der parents bawak anak under age tgk citer tu.. dlm 2-3 thn camtu la.. mcm x sesuwei jek tgk.. lainla citer Madagascar ke Bolt ke.. heheh... abis jek cite tuh aku ckp ngn Chteh.. adakah histeria ini akan dismbung ke Histeria 2.. mcm tergantung jek cite tuh.. dlm 5 * aku bg 3 stgh * la.. heheh.. sbb banyak wat aku terkezut tgk citer ni... =) smpai umah dlm kul 1230am... tgk Najlaa tdo kt sofa smbil tv menonton dia.. hehehe.. x abis² tgk cartoon.. punyela berat aku dokong die bwk masuk bilik... mau patah pinggang aku.. hahaha... semangat budak tu.. bila aku letak jek atas katil..dia terjaga.. fuhh.. klu ku tahu.. ku kejut dia dr awal... =) pas basuh kaki+cuci muka...Chteh wat sleeping call.. baru aku tdo... ZzzZzz

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...