::Back 2 Work::

I'm Back.. heheh.. ngantuk lak pepagi nih.. rsa berat jek diri nih tuk membangunkan diri untuk ke ofis.. maklumla kt kg ku ni ujan x brenti.. sejuk jek.. pas2 dengar sore mak dari bawah. kejutkan aku.. hahah.. dengan sepantas kilat, aku bangun.. tp still bole termenung dlm bilik air tuh... hahah... menunganku dikejutkan oleh alongku.. walaa...terkejut.. seb baik roh sempat masuk.. huhu..
Ayah seperti biasa memanaskan enjin kereta ku dlu.. maklumla nk tgu anak dara dia.. lambat bersiap.. keta x sempat warm up da jalan... mak siapkan bekalan aku.. Bekalan ku berupa nasi impit+rendang+kuah kacang+kek oren..heheh.. pas cium Danish n salam mak ayah along, aku meneruskan perjuangan ku.. perjuangan yg belum selesai.. haha..
On the way ke ofis.. jalan clear jek.. maybe ramai yg masih on mood holiday.. aku jek baik x smbg coti.. huwa.. Chteh pn coti.. rinduuuu... bape kali aku nguap.. punyala ngantuk.. tu la.. sape suh tdo lambat kan.. so, lu pk la sendiri... =)
Sampai ofis kul 8. Awal la plak.. tp xper.. masuk awal leh baca² blog membe mana yg patut.. then bermula la kije aku spt biasa... pepgi lagi bos da mintak pekeliling.. pening pale aku.. peh ni aku malas nk layan da... aku nk resign as a 'PEG KHAS'..
Aku updet skit je dlu ea... nnti aku smbg lgik... tetiba kije melambak yg perlukan perhatianku.. terutamanya berkaitan emolumen.. gaji nk run awal dis month... so,ape lagi chmie.. wat la koje.. harharhar.. ;)

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...