::I miss u::

Pada ari Ahad malam Isnin bersamaan 28/12/2008 jam 1145pm, adikku dari Ireland call aku.. walla aku amat seronok... tp kedengaran sore dia agak kurg happy.. adakah Adik demam..? tidak katanya... aku teka lagi.. boring ke..? x dpt tido ker..? wallaweii aku luper.. waktu dia x sama ngn waktu mesia.. kt sane baru pukul 3lbh ptg.. siang lagi ghupenye... so, wats up my dear?? nape sore kedengaran agak unhappy.. rindu family ker... aku bkn bole org sore syahdu syahdan ni.. aku pn bley leleh...nak² tengah² mlm ni... aku pn baru nk lelap kan... aku pn ckp la..klu der probs..lets share wit me... i'm willing to hear.. ghupanya adik aku telah tersentap jiwanya.. hahaha.. len mcm jek ayat... yg pasti adik aku der probs.. sian kt dia.. sape yg suka mengkucar kacirkan hidup dia.. watch out!!! sesapa yg suka memainkan jiwa dan raga adik aku.. i'm as her sis will strongly beat u... n dunt u dare to do anything to her.... WATCH OUT!! hampir 40min kami sembang.. mcm² la dia citer.. aku pn bley lak lupe yg dia kol dr jauh.. abisla prepaid adik aku abiz.. seb baik dia call bole tahan murahla..

Ni sedikit kate² hikmah tuk my luvly adik..

::Jangan pikir sgt benda tu.. Angah tau susah benonye.. tp ignore jek.. abaikan benda alah yg x mendtgkan hasil tu...
::Ingat family yg slalu support adik dr belakang ni...
::Kekdg kita x nak benda ni happen.. tp dia still dtg gak, so juz let it go... kita kena pandai face it... ::juz be strong... jgn sedey²... klu de probs.. call akakmu ini... angah akan sentiasa dgr ur probs..
::Benda² yang berkaitan dengan jiwa dan raga ni actually kita x leh lari... cuma kita kena tau bagaimana nk handle... in fact, adik masih dalam perjuangan yang belum selesai...
::I know u can do it la sis.... u really do... u're strong gurl.. klu x strong camne leh terlepas ke Ireland.. ye dak...! hehe...
::We miss u a lot... I wish on my "............" u'll come back.. =)
::Best of luck dear... We'll alwayz beside u my dear... Take care... =)

::Happiness will always be with u, Adik...

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...