::Salam Maal Hijrah 1430H::

Assalamualaikum... Salam Maal Hijrah 1430 kepada rakan² ku sekalian.. Ape azam tahun baru nih..? Hmm... ikutkan banyak azam taun lepas yang x tertunai lagi.. Insya allah..aku carry forwrd to dis year.. Insya Allah... Azam aku tetap seperti dlu dan sampai bila².. Insya allah.. aku akan sentiasa memperbaiki diri aku untuk kebaikan semua.. Aku akan buang sedikit sifat mazmumah dlm diri aku ni.. nak tau ape...? hurmm.. xpe la bia aku sorg je tau.. ingin menambah amal ibadat Insya Allah.. Lagi satu aku ckp ngn mak aku.. Azam aku taun ni aku nak kawen... haha bole ker azam cam2..heheh.. sape leh tlg..?? Amin.. Doakan aku yerk... so, kat cni aku cite kan serba sedikit xtvt aku sepanjang cuti ni..

24/12/2008

Pas kije aku plan nk gerak trus balik kg..tp Chteh ckp kita balik sekali la.. dia bwk keta.. walla... aku lgi sukee.. aku malas nk drive lgi.. Chteh anta aku then dia balik keratong..walla... aku bahagia.. =)

25/12/2008

Ari ni cuti² Malaysia.. xtvt aku... hurmm, 2day member aku kawen.. Izla Mazzura Binti Mohamad.. pasangannya orang Perak.. aku gi ngn pengantin baru.. siapa lagi klu bukan bestfrenz aku, Ila.. bergerak secara solo coz laki dia da pi Qatar.. ehehe.. Ila amek aku kt rumah.. then g Tampin Square beli prezent.. Meriah gak umah dia.. maklumla papa Izla ni cikgu.. so, ramai gak la cikgu² time skool dlu yang dtg.. mak ayah aku pun gi gak..dptla jumpa memember skool dlu.. yg plg lama aku x jmpa, Razliza.. exskool SKT dlu.. hehe dia nih anak guru besar aku.. kami penah gak wat kije nakal skit la masa skool dlu.. hurmm... kelaka tul.. kecik² da crik psl... member lain, Pzah&Husband+Jaja&Fiancee+Nilah+Luthfi+Peroz+Ashra+Fatimah(exskool agama).. sonokla dpt jumpa dorg.. so, bila aku kawen nnti aku harap aku dpt kumpulkan member² study aku dlu.. dr sek rendah - kolej.. tuh cita² aku la... hahaha..tu leh dipanggil cita² ker ?? pas attend wedding tu.. aku lepak jek kt rumah... petang aku bawak mak gi soping brg dapur.. mak nk wat kek.. yummie.. beshnyer.. xtvt lain, biasa la... main ngn cutey Danish.. hehe..sonok tgk dia da sihat sepenuhnya.. Alhamdulillah...

26/12/2008

--Cuti² Malaysia di rumah.. tlg mak wat mee kari.. nyummie.. then jaga Danish je.. maklumla tnggal ber3 jek ngn mak kt rumah.. Ayah ngn alang balik kg.. along plak kije.. so, jd baby sitter la aku... hehe.. Danish baik jek ngn mak ngah dia ni.. x bape nk meragam.. hahha.. bole la melepak smbil surf net.. check email gmail.. then dpt email dr ala-chique mengatakan dorg da pos baju yang aku beli on9 tuh.. walla.. x sabanye... hehehe.. camne la aku nk diet klu duk kt umah.. mak masak manyak sidap... heheh.. kije aku mkn-jaga danish-tido.. =)

27/12/2008

Aku balik KL ari ni.. Chteh smpai umah dlm kul 4pm.. ari ni mak masak ikan sembilang goreng (ikan yang makayah bela) + pajeri terung (chteh amat suka) + masak lemak labu + ikan bakar sumbat + air kelapa... walla... sedapnye... aku mkn smpai 2x.. 1st makan ngn mak ayah..2nd makan ngn Chteh... pas solat asar kami gerak balik... kerinduanla aku ngn family.. hahah.. mcm la kg tuh jauh sgt.. ;) smpai KL dlm kul 7pm... trus gi umah akak lagi.. Chteh nk anta brg dr kg.. sempatla mkn mlm kt sane..akak paksa makan.. wpun kami da kekenyangan.. peh2 Eddy & Ani +Uman & Ina nk g umah Mel @ Bandar Tek. Kajang.. walla.. penatnye.. tp sebab nk tgk Merah kan (Merah=anak Eddy& Ani) Nama sebenar: Afiqah Najlaa.. hehe pepandai jek Eddy panggil anak dia Merah =) smpai umah Mel dlm kul 9 lbh.. walla makan lagi.. Mel&Lyn wat Kuew Tiaw Goreng + Kopok Lekor.. makan..makan..makan.. Alia semakin aktif.. guling sane.. guling sini.. hehe.. yg klaka dia tahan mata tuh.. da ngantuk tp tgk org ramai lgi.. wat² aktif laks.. heheh.. gerak balik dlm kul 11lbh... mata sudah amat berat... maklumla dr kg kan.. smpai umah trus ZzzZzzz

28/12/2008

Dari ofis kami g umah Uman kt P18.. nk jmpa Eddy+Ani.. coz dorg nk balik tepeng.. bole lak kami g Alamanda ngn dorg.. riso jek bawak baby baru 2 bln g jejln..tp baby x meragam pn.. asal aku dukung jerk sure dia tdo ngn lenanya.. x nangis pn.. klu chteh usik dia.. mula la berkerut² muka dia.. pas da puas round² Alamanda.. we had our lunchie kt Chicken Rice Shop.. makan yg set for 4-5pax.. perghh kenyang bangatz tahap giler kentang.. =) Merah diam jerk.. pas makan,teman Ani BF Merah.. then dorg trus balik Tepeng.. dan kami.. blur x taw nk kemana... Chteh ajak g OU coz da lama x lepakin' kt sane.. bila da smpai kt Puchong..bole plak tuka plan nk ke IOI plak.. adus.. aku layan jerk... hehehe... g pn x leh nk g jejauh coz nnti tlepas tuk baca doa akhir dan awal tahun... kami lepak kt umah Maksu sambil makan mee kari.. so yummy.. pas2 Chteh pn balik.. aku tdo awal ari tu.. so, what's our next plan..? Salam Maal Hijrah to all my fellow frenz..

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...