::Surprise::

Aku balik lewat dr ofis dlm kul 6.. hahah lewat ker nama nya tuh..? smpai umah dlm kul 630..tgk keta maksu ku enggak ade.. yg tgal cousin ku, Amar je.. ghupenye maksu aku gi paso mlm.. aku pn xtau paso kt mane.. Malasnya nk mandi.. lepak2 dlu..smbil baca mag Remaja.. heheh Remajakah aku..??! watever.. tetiba rasa ghindu kt family... Tungguuuuu...sok aku balik kg.. then teringat kt Chteh.. Ngah wat ape la Chtehku tika ini..? rindunyeeeeeee..

Malam nie aku makan burger jerk.. da kami suma pakat nk makan burger..so, itu je la menu mlm ni.. hehhee... Then Chteh kol aku.. dia tanya.. 'Chmie rasa dekat x ngn Chteh..? ' aduyai...ape punye soklan ni... tapi untuk menyedapkan keadaan.. aku pn jawab la..' Mestilah dekat.. Even Chteh kt kg.. tp sntiasa dekat di hati Chmie..' walaweiii..ayat aku... tp aku rasa cam pelik jek nape la Chteh tanya aku soklan tuh.. tp aku layan je la kan... sebab aku tau dia da balik kg pg td...

So, ketika aku tgh khusyuk mencicah buah mangga ngn colek.. eh! betul ke pnggil colek ea.. hurmm, ape2 je la.. aku pasan der keta park kt depan umah maksu.. bila ku tinjau.. wallla... my sweetheart.. ahhaha.. Chteh ku wat surprise.. dia dtg ngn adik dia.... beria aku igt dia kt kg.. ghupenye pas check up Bud kt Hosp Semban.. dia trus balik kajang..tuk rehatkan badan.. ohoooo... Chteh wat surprise..

Then ade la almost 1 hour kt umah Maksu, Chteh pn gerak ke umah akak di Puchong.. esok baru gerak balik Keratong.. Semoga Allah permudahkan perjalanan sayang... take care.. i'm gonna misz u Chteh..

Okla.. mata pun da ala2 sayu sayan gitu.. hahah pepandai aku jerk wat peribahasa... i've gtg... sebelum tu, Im waiting Chteh wat sleeping call... =) ZzzZZzzzz

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...