::Sweet Memory::

Salam.. hye all... miss me or not?! =) fuh.. seb baik lom bersawang lagi blog aku neh.. maklumla last week aku teramat BZ.. bz yg macam mane..? ha ini yang kita x tau.. hahah.. klu sesapa yg da tgk movie Los Dan Faun arahan Afdlin Shauki sure tau ayat sape tuh.. huhu.. ekceli smpai 2x aku tgk citer tuh.. sempoi amat.. hahah.. lawak giler.. chteh la ni... fans citer afdlin.. So, kt sini sedikit corat coret kehidupan ku last week...

Jumaat (12/12/2008)

Kije cam biasa.. pas2 aku der tournament bowling kul 11 pg - 3ptg @ ARL Bowl, Alamanda.. ala² selection tuh wakil Puspanita PPj la.. the next game 19/12 nih... tournament tertutup KWP.. haha.. main cam ampess.. dapat la tmpt ke 7 dan melayakkan aku tuk wakil PPj nnti.. aduyai.. terpilih la plak.. then mlmnye tgk movie Los Dan Faun ngn kekwn Chteh (Eddy+Uman & Wife) pas movie kami terus balik.. memandangkan td da penat main bowling.. hhehe.. sok da ler nk balik kg.. my best's frenz wedding..

Sabtu (13/12/2008)

Aku gerak dari umah maksu dalam kul 730.. walla.. smpai kg dlm kul 815pg... im speedy.. huhuh.. tp x dpt g ila nikah.. coz Danish meragam.. so take turn jg dia lak.. sian mak,ayah,along jg dia mlm tu.. aku gi umah ila dlm kul 11 ngn Ashra ngn Izla.. nih jek membe yg ade berdekatan..theme ila yellow.. hehe.. x surprise la baju sanding die.. coz aku yg teman dia g fitting baju heheh... my best frenz da kawen.. so sweet.. pasni xleh nk hu ha.. coz she's belong to Hisham.. hehe.. lepak kt umah ila smpai kul 230.. itu pn nk tgu sesi bergambar.. tp xdpt bermesra ngn ila.. coz her mak andam was so fierce.. hahaha... lawak jek time kena tego tuh.. kecik hati kami selaku kekwn ila.. :D but no hearts feeling then.. pas2 kenduri ila, aku lepak jek kt rumah smbil memain ngn Danish... wah.. so heavy la danish skangni.. nmpk jek kecik... tp walla amat berat.. hehe..

Ahad (14/12/2008)

Hari ni aku der 3 majlis kawen kt Serdang , Banting & Meru, Klang.. Sorg membe poli Chteh..lagi 2 ofismate dia... tp bila da jdi kwn Chteh, merangkap kawan aku gak la.. hehe.. di MAEPS kenduri adik rizal..aku smpai dr Tampin kul 11.. pas2 trus tgu Chteh amek aku kt umah maksu.. 1st place we wanna go is Dewan MAEPS.. kami smpai dlm kul 12lbh... after wrapping the gift kt parking MARDI.. x ramai pn org.. maybe masih awal.. alang² da smpai trus je la makan kan.. mmg bahagia jek mkn coz xde org sgt.. heheh.. pas salam rizal n Wife.. kami trus kemajlis seterusnya.. Next majlis belong to Ajak & Nida @ Banting.. Kami konvoi ngn Matju& Sara.. jmpa di Dengkil.. Chteh lead the way la coz dia penah g umah Ajak.. so, smpai jek kt sane dlm kul 130.. alhamdulillah cuaca ok... cuma lecak skit la.. bru pas ujan kot.. sampai jek mangan lgik.. heheh... kali ni makanan versi jawa.. tempe x tinggal punye la... pas abis sesi bergambo... ajak & nida looks great hahah.. wpun nmpk agak kaku...hehe.. (ps: ajak, jgn mare..) Selesai jek kenduri Ajak.. trus gerak gi Meru.. da ler x bawak kad.. main redah je la.. punye la jem nk g Klang.. smpai Meru dlm 4 lbh.. jauh gak eh Meru ni.. huhuh.. mgkin sbb jem bangat yg aku rs jauh ni.. tgk kt kenduri Azman Jawa tgal memembe poli Chteh je (Apiz+Awie+Faruq&Awek+Tiung @ Shahrizal.. Apiz n Awie sanggup turun dr Kuantan.. happening la dorg nih.. aku da penah jumpa once kt Kuantan ari tu.. kira bole masuk grup la ni.. mmg sempoii.. pas kenduri Chteh leh lak suggest kt dorg tuk layan Los Dan Faun.. See!! masuk nih da 2x aku layan movie tu.. dorg pn setuju je la.. haha.. so, kami layan kt Jusco Bukit Raja.. Abiz movie tuh dlm kul 8 lbh.. Apiz ngn Awie nk truz balik Kuantan..so, kami x lepak lama pn.. Chteh+Aku anta Tiung kt USJ.. then trus balik.. walla... so tired.. leh kira the whole day aku on the road... To all my frenz yg baru menempuh alam rumahtangga.. wishing u'oals de best.. heehe... nk nasihat bebnyk pn aku belum kahwin.. semoga jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat.. =) (p.s: doakan aku gak ea.. hehehe)

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...