~Salam Aidiladha 1431H~

 Dikesempatan ini, ku ingin mengucapkan selamat menyambut Hari Raya ‘Aidiladha buat semua kaum muslimin dan muslimat. Dengan adanya hari yg bersejarah ini,  dapatlah kita merenung kembali dan menghayati pengorbanan yang telah dilakukan oleh salah seorang Rasul kita, Nabi Ibrahim (a.s), dan anaknya, Nabi Ismail (a.s) demi cinta dan kasihnya pada Allah Ta’ala.
Haruslah memahami sejauh mana kita telah melakukan pengorbanan- terhadap diri, sesama saudara se-islam (jauh dan dekat) dan paling penting kepada Allah Rabbul Jalil, Pemilik seluruh alam.
Saya doakan anda semua, pembaca setia blog Ummi Iman ini (ade ke pembaca setia?) dan pengunjung baru, semoga anda semua diberikan keberkatan, kerahmatan, keampunan dan kebahagiaan olehNYA di dunia dan akhirat.
 
tO all my dearie blOgger... Have a safe journey back to your kampungs... =)

dis year ku beraya di Keratong, Pahang.. Kami gerak pas kije ni... sO sad, coz x dpt beraya bersama mak ayah.. itupun mak ayah jua raya berjauhan.. ayah di N9 dan emak di Putrajaya (skangni mak aku jaga baby adik aku yg prematured tuh).. byk plak tuh persinggahan ku ari ni.. nk jumpa mak kt umah adik di Presint 9 tuk amik juadah raya tuk dihantar kat ayah di kampung.. maknanya malam jugakla ku sampai ke Keratong.. ape² pun, doakan perjalanan kami selamat ya... hopefully, Iman oK jerp.. =) yg penting keadaan Iman..

p/s: balik dlu kekwn... haishhh lambatnya nk kul 5.. huhuh.. =)





Comments

yanmie said…
Salam,

selamat hari raya jugak yea :)



www.yanmieonline.com
Ummu Iman_Irfan said…
salam...

tq kak yan kerna sudi jengah blog saya.. =)

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...