CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::My Lovely Day::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby =)

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 16, 2010

Gempak ahh.... jumpa Mama Hanis Zalikha... ;)

mesti kOrang tertanya² di mana aku jumpa mama Hanis Zalikha nih kan.. aunty Nani
sumber gambar dari Mr. Google.. sory ye cilok dari cni
 perghhh... memang gabra ahh aku bila jumpe aunty Nani... sentap seh...
memang muda belia.. cun melecun la beb... manis sgt... sesuai la Model 80-an =)
kOrang tau x aku jumpa Aunty Nani kt mane...?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


confius aku... mcm mane aku leh mimpi Aunty Nani ni...
aku mimpi Aunty jadi coach netball aku...
huhuh.. ku der tournament.. sO dia jadi coach..
yg plg beshnye... aku merasa la kek MOIST STRAWBERRY CHOCOLATE 
perghhh memang sedap walaupun aku rasa dlm mimpi... hahaha
aunty hidangkan tuk team aku time rest hahha... mmg lawak....
lawak gilerzz... 
tu la... slaloo blOgjOgging kt blOg aunty neh....
smpai terbawa² dalam mimpi....
tp mmg chanteqq la muka dlm mimpi ngan yg live.. =)
pas ni aku nk mimpi sape lak ekz... =)
hahahah bOlela plak mintak² cam2 kan.. ;)
LAYANZZZZ

3 kata² pujangga:

Softtouch [Hanim] said...

wa...siap mimpi lagi untie nani tu yer..tp dia mmg lawakan..

Little_precious said...

wah...igtkan betul2 jumpe...kekek
jumpe lam mimpi...

awk..nk tnye skit..camne nak letak nuffnang tu kt comment tu..try buat x jadik la..ajarin boleh

Ummi Iman said...

@ hanim.. tu la terkujat gakz mimpi unty nani neh.. huhu... siap ckp ngn hubby lagik.. pas2 dia ckp.. sape aunty nani tu...huhuh... luper.. dia x penah bc blog aunty nani.. hikhikhik...

@ nard : nuffnang yang bwh setiap post tuh ker..? org email eh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...