CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::My Lovely Day::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby =)

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, November 23, 2010

9 BE yang bertakhta di belOgku ;)

amat Happy di petang hari 
sambil menunggu hubby terchenta menjemputku pulang dari opiz ni..
bila ku ziarah rumah Mr Nuffnang..
ku lihat BE ku bertambah... ALHAMDULILLAH..
walaupun belogku hanyalah belog yg bagaikan teratai layu di tasik madu...
opss... tuh tajuk lagu kan..
ini membuatkan ku semakin gigih dan bersemangat kental mcm Gaban
tuk hapdet belOg ni... 
walaupun belom bole cashOut lagik tp tidak apa...
pelan² kayuh kan.....
kesabaran dalam kejayaan.. aiicewaah...
ape² pun pada para blOgger baru yg baru berjinak² dalam dunia blogging ni... 
silala register kt nuffnang eh..
memang berbalOi.. =)
klu kOrang aktifkan dirimu dalam nuffnang nih...
amat besh...
banyak xtvt yg korang bole participate skali...
ape²pun sambil berblogging.. sambil menjana income..
Rezeki ada di mana²... Insya ALLAH.. =)
sila tgk piccas ini sebagai pembakar semangat anda semua yer... =)


kaler ijo = iklan BE yg da ade dalam BE aku sblm nih.. N3 ni 

kaler ungu = iklan BE yg baru bermain² di blog ku 

kaler merah = iklan dari BE da turun ke ME 

ape² pun very special Thanx tO mr nuffnang la =) XOXO

love u la... wink*wink*


6 kata² pujangga:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah Ummi Iman..
manyak tuuu..
huhuuhu, blerla ai nk dpt manyak² BE nih.. :P

Anonymous said...

http://cstproduction.blogspot.com/2010/11/10-orang-peserta-yang-terpilih.html

Little_precious said...

wahh leh la ajarin daku
x brapereti la..br nak try...

Ummi Iman said...

@ ummi alya : tQ.. xper.. pelan² kayuh... walaupun x sebyk mana kan.. =)

@ nard : bole ajerk.. try masuk ads nuffnang tuh dlm belog.. Insya ALLAh...

Softtouch [Hanim] said...

tahniah ummi iman..byknya BE...sy ada 4 jer...

Ummi Iman said...

tq hanim...
BE banyak tp lom leh cashout..
xper.. sabar lgik =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...