Majlis Hari Jadi Anak Linda-Que Ibarat Kenduri Kahwin

PERGGHHH.. MEMANG GRANDIS GILER AHH. HO LA.. ORG MANYAK UWANG.. HUHU TP RASA MCM MEMBAZIR JE KAN.. TP LANTAK LA KAN DUIIT DEPA.. HUHU.. APE² PUN AKU MMG MINAT AHH NGN QUE HAIDAR BUKAN MI NAT APE EH.. MINAT LAKONAN BELIAU HIDUP.. MANTOPPP.. =)..
X SABAR NK TUNGGU IMAN SYAHMI SATU TAHUN =) LAGI 5 BULAN LAGIK YEHHAAA



KUALA LUMPUR: Majlis ulang tahun Tengku Ratu Haidar, anak pasangan artis Linda Jasmine dan Que Haidar disambut meriah.
Bertemakan Little Miss Sunshine, majlis serba-serbi berwarna kuning dan putih itu diadakan di rumah ibu bapa Linda di Enau Court, di sini, Sabtu.
Linda dan Que meraikan majlis ulang tahun genap setahun umur Ratu di Enau Court, Kuala Lumpur, Sabtu. - Foto oleh SAMUEL ONG
Pada 26 Oktober lalu, genap setahun umur Ratu yang turut menyarungkan gaun comel dan riben berwarna kuning.
Hampir 100 tetamu yang hadir termasuklah selebriti Sofea Jane, Sharifah Shahira, Jeslina Hashim, Ekin dan Mawi.
“Alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar dan meriah bermula pukul 4 petang sehingga ke malam. Rasa macam kenduri kahwin pula cuma pengantin lelakinya tiada,” kata Linda kepada mStar Online.
Selain dihidangkan dengan jamuan makan, tetamu yang hadir turut dihiburkan dengan permainan melibatkan kanak-kanak.
Aktres Sofea Jane turut hadir memeriahkan majlis.
“Mereka berpeluang menunjukkan kreativiti masing-masing dengan menghias kertas berbentuk matahari. Selain itu, kita turut membuat pertandingan pakaian dan topi tercantik.
“Bukan itu sahaja, kanak-kanak diajak bermain permainan mengetuk sebuah kotak berbentuk matahari yang digantung. Dalam kotak itu, terdapat gula-gula berwarna kuning. Kami juga menjemput seorang badut wanita untuk menghiburkan kanak-kanak,” ujarnya lagi.

source : Mstar On9

Comments

norulaina said…
aduh emi.. tgkla majlis wat besar2.. pakaian ibu ratu pun bole 'besar mata' yang memandang.. sama2 kita ambil pedoman.. semoga kita semua jadi ibu bapa soleh & solehah utk anak2 kita, biarpun majlis kita kecil2an moga berkat yg kita dapat :)
Ummu Iman_Irfan said…
tu la kak aina... mmg besar mata yg memandang... seksi sgt... Insya ALLAH kak.. tQ atas ingatan =)

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...