CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::My Lovely Day::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby =)

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, November 13, 2008

::Wanita::

Assalamualaikum.. morning all...ari ni awal giler aku smpai opis, kul 730am..sdgkan work schedule aku dari 830-530.. u believe it not...? opismet aku suma mcm x percaya yg aku awal dr diorg... hahah.. aku terawal dr dorg pun coz aku baru jek pas anta Chteh ke KLIA.. i'd wake up so early in d' morning.. huhu.. Chteh outstation ke Kedah smpai esok.. kejap jerk.. =) aku gerak dr rumah kul 6.. pick up chteh kt rumah then trus ke KLIA.. even my maksu pn x bgn lgi.. Semoga Allah permudahkan urusan Chteh di sana.. otw balik dr KLIA aku layan Hotfm.. my fav radio station... AmKrew, FBI+IKhwan.. layan je la ape yg dorg bebel.. huhu..then terlayan lak lagu Ct Nurhaliza.. tajuk Wanita.. wah.. sedap lagunya.. puitis liriknya.. wahaha jiwang lak pepgi ni.. so, smpai opis trus surf lirik dia.. then aku paste kt cnie tuk tatapan sume.. x kisah la korg suka x lagu nih.. layan je la ea... ;) layan... Zassss

Aku wanita punya hati nurani…
Yang tak dapat dibohongi…
Pabila cinta tlah membutakan mata…
Dan membuat tuli telinga…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…
Cintaku ini anugerah terindah…
Dari yang Maha Kuasa…
Cintaku padamu tak pernah berubah…
Meskipun kita berbeza…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…
Aku wanita aku kaum hawa…
Yang memang rapuh hatinya…
Aku wanita aku punya cinta…
Selayaknya manusia…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…
Aku wanita aku kaum hawa…
Yang memang rapuh hatinya…
Aku wanita aku punya cinta…
Selayaknya manusia…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…
Aku wanita….yang hanya perlu kau fahami…
Aku wanita aku kaum hawa…
Yang memang rapuh hatinya…
Aku wanita aku punya cinta…
Selayaknya manusia…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…
Aku wanita aku kaum hawa…
Yang memang rapuh hatinya…
Aku wanita aku punya cinta…
Selayaknya manusia…
Apakah salah jika aku menyinta…
Apakah salah jika engkau ternyata…
Pilihan hati…belahan jiwa ku ini…

2 kata² pujangga:

norulaina said...

mmg lagu ni best...

cHmIe said...

hehe...tuh akak x dgr emi nyanyi lagi...
sure lagi besh.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...