::Sedih di petang hari::

Salam.. aku dalam blues.. opss salah².. aku dalam kesedihan...ketekanan..kemurungan.. huhuh..

napela aku jadi begini..? mungkin ade hikmah disebalik semua kejadian.. pas meeting pg td, aku rasa down yg teramat.. tp aku x show off kt org.. coz im not dat type.. org lihat aku happy.. tp di dalam hati aku nih berperang bermcm² benda.. hipokritkah aku..? oh tidak.. pas meeting, aku trus amik Chteh kt ERL.. coz dia da smpai dr Kedah.. rasa cool skit la lps aku citer probs aku ni.. chteh.. TQ 4 always be my side..

Mana nk mule ea..x tau tang mane nk citer.. aku rasa maybe x sesuai lgi aku crite kt cni.. ikutkan amarah aku ni, aku nk canang kt suma org psl probs ni.. tp ianya akan mengaibkan org kan... tp tu la.. da nama pun manusia.. hamba Allah.. nobody's perfect..

sepatutnya korang suma disebelah aku.. bkn nk jatuhkan aku.. means support me.. give me an advise.. bukan bertepuk tangan atas segala yg terjadi.. beban di pihak aku.. peliknye.. nape la aku jek yg menjadi mangsa..??????

Ya Allah, Ya Tuhanku.. berilah hambamu ini kekuatan dalam menempuhi segala cabaran dan dugaan.. Jauhkan la diriku ini dari segala sifat hasad dengki..

I'm away from updeting dis blog for 4 days.. aku kena jadi urusetia Team Building kt PNB Ilham REsort, Port Dickson.. so, aku on holiday la lbh kurg... semoga aku mendapat ketenangan kt sane.. Insya allah...

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...