::Story Morry The Morning Glory::

Assalamualaikum pembuka bicara.. miss me or not??? huhuh.. lama x updet ea.. bukan xnak updet tp masa x mengizinkan.. sejak menjak der bos yg agak bossy nih.. ntah ape².. mcm la pangkat besar sgt smpai nk psg peg khas.. dan peg khas itu adalah AKU.. perghhh.. lgila aku panas hati.. aku X NAK... diulang.. x berminat lgsung nk jdi peg khas die... uish.. hampeshh..

Actually aku baru jek balik dr PNB Ilham Resort, Port Dickson... jdi urusetia kursus TeamBuilding Sesi 6/2008.. so dibawah ader la coretan ku sepanjang minggu lepas.. LAYAN.. Zasss!!

15 November 2008


Pagi aku juz stay kt rumah.. tgh hari baru kuar ngn Chteh tuk lunch.. memandangkan makcik ku balik kg.. so, aku dok sorg.. pas lunch chteh teman aku main bowling kt Warta Bangi... saje nk training coz rabu (19/11/2008) der tournament bowling inter department, PPj... kami main 2 frame.. so far balingan ok.. x menjurus ke longkang.. huhu!! then, dr Warta trus gi Jusco Cheras Selatan coz aku nk carik barang skit tuk gi kursus.. haha... kunun²nya la kan.. sebenonye saje nk jejln ngn chteh.. =) pas2 chteh ajak tgk wayang tp aku takut x sempat lak kan tuk aku gi umah ex opismate UPM aku, Kak Ida di sg Merab.. dia nikah malamnye.. pas isyak.. so, kami jejln je la.. chteh antar aku di rumah almost at 6.. aku pn nk packing barang tuk bwk ke kursus on d' next day.. janji ngn K.Ina kt Petronas UNITEN kul 8.. smpai umah k.ida kami sesat lak mencri rumah die coz lbh kurg same jek lorong area rumah dia.. hihih... maklumla da lama x dtg benonye.. sampai jek trus gi bilik pengantin.. wah so sweet.. i luv pink.. lain muka kak ida bila da make up.. banyak sejarah+kenangan sepanjang aku kenal kak ida.. same² kije kt Foodtech dlu.. hinggala aku dpt offer kt PPj ni.. she's tough gurl.. alhamdulillah jodoh kak ida bersama si dia.. hope kak ida happy+bahagia bersama Choi tercinta.. dorg nih 1 department je.. so, xyah pening² pk nk g kije.. kami lepak umah kak ida smpai kul 10 lbh je.. coz esok aku nk gi PD.. PD..wait 4 me... ;)
16 November 2008

Aku tersedar kul 5am.. last checking brg² yg nk di bawa.. berkumpul di PPj dlm kul 745.. memandangkan aku Urusetia, aku kenala dtg awal kan.. klu x, aku akan digelar UrusXSetia.. smpai je opis, En Hazuad+Ejat da ader.. so, standby registration kt bawah.. siap breakfast disediakan lagi.. aku gerak dlu ngn En Hazuad naik pajero PPj.. Ejat follow bus.. smpai PD dlm kul 10.. trus g ke dewan, di mana para peserta akan menjalani xtvt di sana.. kali ini setiaku bersama One Step Management Consultancy & Training.. da 3 sesi kursus aku follow... so, aku close la ngan En. Engku+EN. Nazri.. lagi sorg En. Wira xde lak kali ni.. hmm, hotel nye veri the nice one.. sgt happy coz aku leh relaxkan diri.. sementara tgu peserta smpai aku pn snap la pic ape yg patut.. akan diuploadkan later... kami bole check in hotel dlm kul 2 after having our lunch.. memandangkan peserta wanita der 5 org jek.. so, aku pn tmasukla dlm apartment dorg... bilik pn ok.. kewll... nice one.. klu bwk famili kira allrite la.. luas hallnye.. dapur pn ok.. pendek kate saya berpuas hati.. dan panjang lak x kate ape² =)

17 November 2008

----Setia bersama peserta kursus Team Building---

18 November 2008

--Sampai ke PPj dlm kul 4 lbh.. trus balik rumah coz da plan nk gi men bowling ngn Chteh pas ofis hour.. chteh pick me up kt rumah maksu.. last training 4 me.. memandangkan esok der tournament kan.. walawei... punya la ramai manusia kt ARL Bowl tu.. seb baik dpt lane.. so, bermain dgn jayanya.. hahaha... jgn time training jerk gempaq.. da penat men 3 frame ngn chteh.. kami pn gerak balik.. tp pk lagik tuh nk p mane...huhuh.. jalan² kan hobi aku.. perutku berbunyi minta diisi... keep searching nk g mkn kt ner.. chteh ajak g mydin bazar dlu.. saje jejln.. baru gi mkn.. pas mkn..chteh anta aku balik.. then mandi² pas2 sembang² jap ngn maksu.. pas2 ZZZzzzZz =)

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...