Nak letak tajuk ape ea..? hehe =)

Salam.. Citer saya pada hari ini adalah.. whoaps!! skema gler ayat.. sng citer, ari ni aku xde citer yg menarik pn.. cuma saje suke suki nk updet blog aku ni kan.. aku da x nk biarkan blog aku bersawang walaupun sedikit.. so, ari ni kije cam biasa la.. nak kate xde kije 2 amat la dusta namanya... klu da nama pn kije kt HR.. so much work 2 do la.. tp biasala kan.. aku nih agak hati kering.. klu aku rs aku nk wat.. aku wat.. insya allah stakat ni kije on the dot siap..
ptg ni aku der tournament bowling inter Jabatan Korporat.. huhu.. da lama gler x men bowling.. rsnya last pegang bola bowling tuh time tournament komuniti Putrajaya.. fuhhh... nervous.. haha.. wish me luck.. klu menang kena wakil Korporat tuk inter jabatan.. watever it is, have a fun game.. redah jerk..

Rindunye kt Danish.. Miss him a lot.. Semoga Baby Danish cepat sembuh.. Nnti leh main ngn Mak Ngah...

2 My beloved sister : Adik, jgn risau sgt psl kesihatan Danish.. dia dibwh penjagaan yg rapi kt hospital.. Kami x bgtau adik, coz x nak adik risau kt sane.. da la jauh kan.. jgn risau ea.. take care di bumi Ireland tu.. psl Danish, nnti angah gtau perkembangan dari masa ke semasa... Miss u a lot.. =)

Till here.. Daaa

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...