::.............................::

Semalam aku citer psl aku der tournament bowling kan.. hehe.. alhamdulillah i'm in d' 2nd place 4 wanita terbuka.. so, aku dpt piala... aku igtkan dapat hamper.. hahah.. makan jerk kije aku ni.. tp ok la kan.. leh wat kenangan... sian Kak Fid.. main dlm keadaan yg x brape sihat..
Maka dengan ini aku akan mewakili Jabatan Korporat dlm tournament inter department pada 19 Nov nih... actually, x leh terer main pn.. ade gak masuk longkang.. kekdg aku rs main bowling nih ikut luck kot.. huhu... Maybe tuah menyebelahi aku semalam.. insya allah.. kena kerap praktis la ni... Practise Makes Perfect aite! Abis jek bowling, dlm kul 840pm tuh, aku terus balik.. x jejln pn kt alamanda.. coz chtehku ajak teman die men futsal.. cam biase la kt sane der mek sara+mek su.. itu je la ahli² wanita yg setia di pdg futsal nih.. abis jek futsal dlm kul 10 lbh..trus balik.. coz chteh kena tdo awal.. ari ni chteh kena g outstation ke Kemaman, Tganu.. semoga Chteh selamat pergi dan balik.. dan Allah permudahkan urusan Chteh di sana... Amin.

Ari ni kije agak banyak.. tp masih sempat untuk mengupdet blog.. haha.. sukahati aku je kan... pagi td bos² de meeting Bahagian.. so, kami pn wat² rajin je la.. rajin updet blog.. rajin surf tenet.. rajin.... rajin.... ops.. kang aku smbg balik ea... Bos aku da abis meeting...

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...