::Award dari Kak Nuri::

Assalamualaikum pembuka kalam..akhirnya blogku bebas dari sawang² durjana.. hahah kejam jek bunyik..anyway..nak ucapkan terimakasih banyak2 kt kak nuri kerana sudi memberi saya cute's blogger award diatas...dgn besar hati dan gembira saya menerima pemberian dari blogger yang best giler!

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda - dari kak nuri

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).

10 fakta/hobi diri sendiri ...

1. Saya anak jati Negeri yang kaya ngan adat.. Negeri Sembilan.. sometimes saya pelik.. ms saya study dlu org x suka kawan ngn gadis dr N9.. especially laki... hurm.. bg saya itu lu punya psl la x nk kawan kan.. nape perlu berfikiran sempit kan.. alamak t'emo suda..

2. Saya ni seorang yg easygoing,simple dan ceria slaloo...klu time sedih ke time marah ke still nampak cam hepi..(Dalam hati tuhan je yg tahu)
3. Seorang yang bole di bawa ke sana ke mari @ fleksibel dan mudah bertolakansur...sampai kdg2 tu orang amik kesempatan atas kebaikan kita..ha..ha..hampess

4. Saya suka bersukan.. sukan adalah minat saya.. Majulah Sukan untuk Negara... heheh...

5. Suka surf internet... suka baca blog orang.. senang citer, saya suka membaca... =)

6. suka berangan sbb banyak lg impian yg blum tercapai..jd berangan jelah!

7. Seorang yang suke senyum.. senyum seindah suria

8. Kuat makan.. asal kuar jejalan sure nk mkn jerk

9. Suka jalan².. hang out ngn family + Chteh... kekdg tu jalan jek tanpa hala tuju.. huhuh.. kesudahannye.. penat jek dpt.. hehe tp hati mau happy... bak kate pepatah, Berjalan adalah terapi diri yang paling bagus dan berkesan.. huhuh.. pepandai jek..

10.Aku paling susah nk marah orang... aku juz senyum jek.. kuat pendam kot.. tp once orang tu da wat onar @ taik dalam hidup aku... watch out... hahaha.. ganas x...::

Dan award ini saya tujukan khas buat

::My Lil Sis:: ::Nard:: ::Kak Nini:: ::Kak Jah:: ::Nura:: ::Cik Linn:: ::Yanie:: ::Echah::

alahai.. banyaknye nama yang hendakku senaraikan... aku nk bgi award nih pada sume member² blogger yang singgah di rumahku ini... korang sume memang best dan cute.. hehe =) ku hadiahkan dengan seikhlas hatiku ini... semoga ukhwah yang terbina berkekalan selamanya...


Comments

mommie nard said…
This comment has been removed by the author.
mommie nard said…
hai...sori x tau nak tulis ape...
thanks 4 da awards....

sy nak ucap byk2 terima kasih sbb jadi fren sy...walaupun kita ni da lama x jumpe kan...tp still ingt mengingati...

pape pun sy mmg ske baca blog awak..awak ni pandai berbahasa...lain la cam saya..main hentam kromo je...huhu...
Ummu Iman_Irfan said…
hai...
same wit me..
really appreciate our frenzship..
even kita jrg sesgt jumpa..
hope persahabatan kita kekal ke akhir hayat..

saya pandai berbahasa..? opss.. mgkin dlu x pandai sgt bersastera.. hehe...bila da meningkat usia, bahasa pn kena sopan santun.. hehe..
nueeunlimited said…
lmbt ko amik award 2 yek... erm, mmg aritu blog akak pon dilanda bnda2 durjana tuh smpi 4,5 ari gak x pat view blog sndri.hehe...
Ummu Iman_Irfan said…
kaknuri: better late than never kan ticer..
hehehe... tu la emi nk view blog akak pn payah.. xtaw la pesal..
pelik bin ajaib... tp xpe..
skangni da leh view cm beso..

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...