CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::My Lovely Day::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby =)

Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 7, 2013

Get well soon my dear.. Irfan Syafi..

As Salam. .. hari ini ummi tpaksa EL sbb nk jaga Irfan demam panas sejak dari Ahad mlm... demam on off.. yg pasti bila tgh2 mlm mesti panas...

Yang paling merisaukan kami.. pg isnin tu dlm kul 4pg.. irfan kena tarik2 @ mcm nk kna sawan... Allah gerakkan ummi dr lena sdgkan ummi bru jek nk lelap kul 3pg tu.. dok nk pantau panas dia kan...

Masa tu rs mcm benda ketar2.. rupanya irfan gigil2.. kuat sgt.. tgn dia mcm da keras then bila tgk bibir dia biru ngan kuar buih sket... wahh.. mmg menangis la ummi kan... peluk dia erat2.. en. Ayah lgi la risau kan..

Ms tu teringat kata2 doktor nik kt az zahrah yg bila anak kena tarik2.. jgn panik.. terus basahkan kepala dia.. sbb jdi mcm tu panas melampau..

Kebetulan FIL tgh siap2 nk bukak kedai.. dia pn risau tgk cucu dia.. baca doa2 yg bkaitan & tiup kt ubun2 irfan.. Alhamdulillah.. irfan da x kejang2..

Pastu bru tgk irfan mcm da tenang.. breastfeed dia.. siap masuk ubat punggung baru tgk dia tdo lena.. alhamdulillah. . Allah je yg tau perasaan kami ms tu.. pengalaman pertama kami.. doakan ia xkan b'ulang lg.. sedih sgt.. dugaan.. pasni mmg kna extra alert bila ank2 x sihat kan..

Ari ni demam da kebah sket.. x smpai hati nk tgalkan kt pengasuh.. sbb doc ade ckp benda tu akn b'ulang lg.. hopefully no la..

Semoga cepat sembuh anak ummi...
kami sayang irfan... rindu nk tgk keceriaan irfan... apa2pun.. sabar dan redha dgn ujian dari Allah.. Allah turunkan ujian tanda Dia sayangkan hambaNya.. :)

Friday, March 29, 2013

Sanah helwah... Happy birthday my dear Iman Syahmi :)

Alhamdulillah esok iman Syahmi genap 3 thn... Iman yg pemalu.. Iman yg manja.. Iman yg suwitt.. Iman yg garang.. Iman yg kelakar.. Iman cayang ume.. (sayang semua).. Iman yg slalu wat ummi geram.. Iman yg suka buli adik.. Iman yg sgt mjaga adiknya (ada waktu2nya) hehe... Iman yg menjadi kegerunan sepupu2nya huhu... Paling penting, Iman Syahmi ade la kesygan Ummi & Ayah...

Doa Ummi sama seperti selalu... Semoga sentiasa diberi kesihatan yg baik, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki.. Semoga Iman menjadi anak yg soleh dan Anak kebanggaan keluarga dan abang yg terbaik utk adik2 nanti ya...

Maafkan Ummi sekiranya ummi ade marah2 Iman... Pernah Ummi terpukul peha Iman kerana ianya tindakan luar kawal.. Iman meloncat atas perut Ummi smpai senak... Tetapi lepas Ummi pukul Ummi nangis nak.. Sbb Ummi x layak pukul Iman... Maafkan Ummi syg... Mungkin sekarang Iman x baca blog Ummi ni.. Tp nanti Iman da besar blog ini utk tatapan mu Sayang...

Iman.. Ummi berasa bersalah sgt bila Iman memerlukan Ummi dan mahu duduk di pangkuan Ummi, tp Ummi terpaksa dahulukan adik Irfan sayang.. Ummi tau Iman rindu sgt nk duduk atas riba Ummi.. Kekdg Iman berebut nk menyusu ngn adik.. Tp bila Ummi bg mesti iman cakap Iman malu.... Sabar je la...

Maafkan Ummi atas segala2nya... Ummi akan lakukan yg terbaik utk anak2 Ummi...

Ketahuilah Iman...

Ummi sayang sgt kt Iman..
Ummi risau sgt kalau anak2 ummi kurg sihat..
Ummi takut sgt atas kehilangan...
Ummi akan jadi seorg ibu yg cerewet sgt.. Sbb ummi takut ape2 terjadi kt anak2 ummi...

Iman Syahmi dan Irfan Syafi adalah anugerah terindah dari Allah buat Ummi & ayah...

Maafkan ummi sebab Ummi tidak mampu menjadi Ummi yg sempurna....

Sesungguhnya redha Ummi adalah untukmu... Agar mudah untukmu ke Syurga...

Last but not least...

HAPPY BIRTHDAY IMAN SYAHMI.... WE LOVE U SO MUCH..

peace yg berpecah ;)

Hakim yg bernama Iman Syahmi :)




Thursday, March 21, 2013

Test test....

Hahaha.. Poyos jerk.. Baru nk blaja update blog guna Ipad....
Sangat ketinggalan zaman okeh....
Sila jgn gelak... Saya budak baru belajar...
Means saya da bole update blog on-the-go ;)
Tp kan dukacita sbb xleh upload gambo sbb kamera rosak...
Iman hempas Ipad I ke lantai uolsss...
Tp x pe, anak sayang aii yg buat.. So x kesah la....
Still bleh guna kan....

Ok nk smbg wat kije...

Adios amigos :p
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...