CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

::My Lovely Day::

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

My Baby =)

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, January 25, 2011

Weii... xde hati perut ker...?


sebelum ni aku da penah tgk gambo ni...
mmg geram giler la tgk gambo nih..
td aku pn dpt email benda yg sama...
haishh.. lgila bertambah kegeraman aii...
xde hati perut.. xde perkemanusiaan...
cuba bayangkan kalau anak² penjaga taska ni yg kena mcm ni..
weii... aii bengang ni tgk benda ni...
tetiba aii teringat anak aii Iman Syahmi..



weii.. nk nitis air mata aii tgk gambo² nih...




bergelimpangan cam ni jerpp...
haishh.. siap tido kena tutup ngn bantal lagik...
weii.. lemas kOoo.... 
mmg kalau kt taska tdo cenggini ker...
taska ni kate nya dkt Seri Kembangan..
alhamdulillah aku anta Iman kt pengasuh..
makcik tuh juz jaga Iman sorang jerp..
kt opiz nih aku doakan anak aku sentiasa dlm jagaan yg baik..
walaupun aku taw makcik tuh mmg baik...
camne la klu Iman berada di tmpt ni..
x dapat ku bayangkan...
da ler dari hari ke sehari...
banyak je cerita psl bayi mati d jagaan pengasuh/taska..
kita hantar pagi tuh sihat walafiat..
alih² bila balik.. anak itu tidak bernyawa lagik...
nauzubillahi min zalik... 
YA ALLAH.. jauhkanla ianya dari keluarga ku...

banyak²kan berdoa agar anak² kita selamat dari sebarang kecelakaan..





5 kata² pujangga:

roq said...

memang risau bile hantar anak kat tempat2 macam tu....saya pon hantar anak dekat rumah jiran...... *bajet ade anak je...hahahaa

Ummi Iman said...

hahaha... wat lawak jerp...
kamu yg jadi babysitter ade la kan.. :P

sissyira said...

salam


kesiannya...huhu


ziarah rakan yang saya follow =)

norulaina said...

dah ada sahabat akak yg kena.. hantar elok, balik terkulai layu.. tp alhamdulillah sempat diselamatkan walau doc kata 50-50.. sejak tu akak tak percaya pada taska, sanggup hantar kat umah pengasuh yg jauh, yg penting berpengalaman & 1 keluarga sukakan budak..

Redbloodsnow said...

EEE...ZIE PUN JD GERAMM! BODOH AH TASKA TU. BKNNYA MAK PAK BUDAK² SUME TU X BYR DUIT APE..BODOH! GERAM ZIE...

SORRY TEREMO..HEHE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...