Khurafat.... seram sangat ker..?

Salam Jumaat uolss..
esok cuti.. hooyeee...
pg td mcm berat jerk bdn ni nk gi kije (mmg berat pun. :P)
semalam da puas berfoyee² ngn en. abg & Iman di rumah...
wahh... santai smpai lupe ade date ngn mak & adik ku.. huhu
kesudahannya kena tinggal ngn mak..

dorg g tgk wayang citeR Khurafat...
harusla x ajak aku kan.. huhu..
aku kol dorg x berangkat... ghupenye dlm wayang..
haishh... ku sedih nokks dorg tgalkan aku..
tp mereka nye alasan superB.. mmg berbalOi..

adik aku ckp : kami mmg nk ajak ko, Ngah.. tp pk Iman sape lak nk jaga.. sebab citer ni kan citer seram gilerr..
lagipun Angah kan penakut... 

haha x bley blah seh... kate aku penakut..
tp.... mmg aku penakut pun...
daya imaginasi aku nih tinggi..
hahhaa... kang ade yg nk g dapur berteman.. g bilik air berteman.. hehe..
en. abg ckp nti rugi beli tiket wyg coz harusla ade adegan tutup² mata versi aku kan..
tang siang aku bukak mata..
tang scene mlm jerk aku tutup mata..
aku x moh tgk muke hantu yg x semenggah tu.. hahaha...
atlast kami jumpa mak & adik kt umah Maksu...
sebab bOring lakz dok umah kan.. hehe
g pun rindu kt adik Jela.. dak moOlat² tuh..

hurmm.. kOrang... berbalik pada tajuk kt atas tuh.. 
Khurafat tuh seram sgt ker....???
sesuai x tuk org penakut cam haku... ahahah...



Comments

Anonymous said…
Ah! akhirnya aku menemukan apa yang saya cari. Somtimes dibutuhkan upaya untuk menemukan begitu banyak berguna bahkan sepotong kecil informasi..

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...