Haissshhhh..... x paham aku...

kenapala semakin hari semakin tensi kije eh..
bukanla tensi mane.. tp cam kesian kt CC haku...
semakin bertambah worklOad kt dia...
aku nk tlg pn kije mmg da banyak...
HRMIS nk kena maintain..
sistem SAP pn nk kena maintain..
tetiba CC aku dpt kije baru...
simpati aku wehhh...
pengagihan kije yg ku rs mcm berat sebelah..
CC haku ni memang lembut jerp orgnya..
kekdg dia ngadu gak kat aku psl kije dia..
wahh.. dia yg ngadu kt haku taw...
sebab dia newcOmer kt HR ni..
sO, harusla dia banyak bertanya kan...
tp aku selaku Org bawahan dia.. 
tunjuk ajarla mana yg patut...

sian. sian... simpati nih weiii...
nk tlg camne eh...
nk wat piket leh... waahaha...
semakin bertambah kije dlm SKT... 

sabar je la pn CC ku...
ku memahamimu.. & ku sentiasa di belakangmu =)




Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...