Ari ni bermula program pendietan bagi diriku.. Memandangkan too much talk about my body lately.. huhuhu... badanku naik mendadak since aku slow down my sport world.. bukan stakat slow down.. stop terus kot.. dlu aku penah join skuad perahu panjang PPj... wah.. baik punya practise.. my body maintain jerk.. yela setiap ptg der training.. then bila aku stop dis sport due to my healthy, my body growing bigger n bigger.. OMG!! even aku nih rangka kecik tp padat seh body ku ni... bak kate my opismate, Kak CT.. nk cubit pn susah coz pejal.. hahah muscle ku da kuar bila main long boat.. so how..? netball pn bermusim.. der game baru turun training.. nk jog.. xde membe laks... klu stakat men bowling.. ape la sgt kan.. main kt tmpt b' aircond.. so, peluh pn ala² malu kucing gitu nk kuar... huhuhu.. So, aku mengambil inisiatif.. mendisiplinkan diri ku sendiri.. for my own sake rite.. ptg nih nk ajak my cousin gi jog kt Tasik Cempaka, Bangi.. hehe.. doaku agar cuaca terang+tenang.. haha setenan...
Salam semua... alhamdulillah... saya kembali selepas mengalami kemabukan terlampau .. mulanya x taw la ku pregnant kan... tp bila period ku da lewat.. (aku ni jenis x leh lewat.. klu lewat.. cOnfirm!) huhu pas2 dengan Iman wat perangai nye... show all his tantrums.. paling ketara part.. bila Iman duduk kt riba ummi dia.. mesti dia nk pijak² perut.. wat perut Ummi dia ni mcm tangga... perut ayah x mau dia pijak plakz.. pas2 tetiba menjadi terlalu mengada²... asek nk berdOkong jerp.. x leh letak lgsung.. sO, kije Ummi dia ni x bpe jadi la kan... tp ari sabtu lepas... ku da mengalami kepeningan yg amat... muntah².. x lalu mkn... perghh... ngn pantas g klinik... then wat UPT.. cOnfirm uuu.... dOuble line... I'm pregnant... hOyeee... tp rasa mcm terlalu awal plak... sebab Iman baru je menginjak setahun... ms baru tau.. ku byk termenung.. sedih mengenangkan Iman... belum puas tuk Iman bermanja.. tp alhamdulillah... rezeki dari mu Ya ALLAH.. ku terima ngn hati yg ...
Meh jOin Jom Kita Berkenalan .. Segmen baru dari en. Ben Syarat² Encik Ben senang jerp.. Jawab jerp soklan yg diberi =) sO, here u are.. Bila mula buat blog ? Oktober 2007.. dulu on & off.. 2010 baru kembali aktif.. Jumlah follower sekarang ini .. 40.. sket je.. tp Alhamdulillah.. =) Berapa trafik harian ? 50-100.. depends pada pasang surut kehidupan blog Sehari brapa entri ? Bergantung kepada kelapangan waktu.. tp 1 entry harus ada.. Kekdg terzerO n3 gak blog ini.. Berikan satu blog yang best korang suka baca .. Hanis Zalikha
Comments