Nk tOlong tp cara mcm x nk tOlong...

agak² paham x tajuk aku tuh.. heheh
aku sudah semestinya paham.. sebab aku yg tulih.. :P
aku tgh geram sbnRnya..
tp bg pihak en. abg la...
nk citeR pjg lebar pn mcm x bape besh jerk..
nti akan mengaibkan... tp tu la kan...
aku nk ingatkan la.. 

pada sesiapa yang berkenaan

kami xde la nk sgt mintak tlong kt kamoo tuh kan..
sbb kenangkan kamOo tu kawan.. sO, kami rujuk kt kamOo la kan..
once org da mintak tlg tuh.. buatla cara nk tOlong..
tp nih x... kamOo tuh leh lepas tangan jerk... haishhh...
bila bercall x angkat.. 
bila msg x berbalas...
kamOo tuh ada lagi x kt dunia neh.. haishh..

janganla buat kekwn mcm ni...
what u give.. u'll get back.. juz remember that..
kami pn x kemaruk nk mintak tlg kamOo tuh..
tp ye la.. mengenangkan kawan.. 
kami nk bantula kawan kan... 
panas hati gak neh kan..

tp kami sabar jerk..
sbb kami tau...

ALLAH sentiasa bersama hambaNya yang sabar...

pada kamOo tuh... insafla..
sian kt en. abg saya...
klu ade prObs.. gtaw kami...
atleast kami tau..
dari kamOo tuh senyap sunyik jerk...
larik ke haa.... 

nk kena lempang ker??.. hahah...



Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...