:: Tag from Meen::

Salam... da jadi macam musim lak eh.. tagging game ni.. asek kena fire jek.. huhu... kali ni tag berunsurkan wishing list la..ala² birthday wish... =)

The rules :
1) Make a list of what u want on your birthday
2) The list should be 10 numbers
3) Post the image of this award to your posting
4) Give it to 10 frens of yourshere are my 10 wishlists

This is my wishlist:

1. Doaku agar dikurniakan kesihatan yang baik dan dipanjangkan umurku agar aku dapat membalas jasa dan membahagiakan mak, ayah dan family aku dan dapat memperbanyakkan amal sebagai bekalan di akhirat kelak.... dilimpahi rezeki yang diberkati olehNya..Insya Allah..

2. Nak celebrate besday ngn my family n Chteh.. disebabkan my besday 4Jun tuh jatuh pada hari Khamis…means, celebrate ngn Chteh dlu la kan.. candle light dinner..? oh no.. aku x suka keadaan yang samar².. slaloo nye kami celebrate di shopping mall… ;) maknanye di c2, sambil jejln carik hadiah..hehe..

3. Hadiah dari Chteh yang aku tunggu adalah….. lamaran darinya.. hehe ;)

4. Pamper myself with spa and facials and pedicure and manicure..

5. I wish I’ll get married wit my loves one dis year.. bole ker camtu..? hehe ;)

6. Insya allah.. der rezeki lebih nk tunaikan Umrah ngn family aku..

7. Nak pegi Ireland.. jumpa my lil sis.. bole x..? sesapa yang bermurah hati nk sponsor my flight ticket.. hehehe.. juz wish..

8. Chteh.. chmie nk perfume Dior Addict 2.. =)

9. Chteh.. nak Hp baru gak..heheh… hp yang skangni da kurg power.. nk upgrade skit jerk.. huhuh. p/s: Bankrap Chteh aku..

10.Last but not least...tiada material yang aku harapkan Cuma ingin kebahagiaan di dunia dan akhirat, kesihatan yang baik untuk ibubapaku..keluarga ku dan juga untuk semua yang aku sayangi.. dan kuharapkan hubungan antara aku ngn Chteh berkekalan hingga ke akhir hayat...dan aku ingin jadi anak+ isteri & ibu yg baik...Insya Allah..AMIN.

Erm...aku nak bg tag nih pd :-

:Adik:
:Ameer:
:Marini:
:Maziah:
:Kak Nini:
:Kak Jah:
:Piza:
:Mumtaz:
:Ziemah:
:Echah:

sesapa yang nk jawab tag nih pun bole.. wishing list kan... manala tau ape yg anda wish akan menjadi kenyataan ;)
so, let them know what u want.. ;)

p/s: rules no 3 tuh aku pn x tau kemana ilangnye award tuh.. hehehe...

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...