::Internet yang agak ...................::

R.I.N.D.U


Salam.. hye all... sebelum lelabah melabuhkan sawangnya... aku harus buat sesuatu.. hehe.. buat ape... ha updet blog la kan...ekceli byk citer yang aku nk kongsi wit uolls.. tp T.U.N.G.G.U.... hehe... banyak benda yang happen pada diriku ini.. der benda sedih.. benda gumbira.. benda happy neh nnti aku kongsi wit uolls.... x sabar rasanya.. ;)


Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat maju jaya pada adikku yang jauh dimata dekat dihati.. heheh.. skangneh dia tgh berdepan dgn paper..paper..paper... final exam... wishing her all the best dear.... i know u can do it.... da dpt email angah..? do reply it O.K.. skangni kt opis aku internet x bape nk baguih la... agak² cam sengal ubi sket.. kejap O.K.. kejap x... tensen jek... smpai nk wat koje pn payah... xleh print la.. xleh itu la.. ini la... haiks.. mcm²...


last weekend, aku abiskan masa aku dengan lepak kt rumah jek... malam minggu aku tgk movie 'M.A.U.T' ngn Chteh kt Alamanda... so far, citer tuh membuatkan aku insaf... korang layan la... ade benarnya citer tuh... semalam bawak Najla @ Jela gi jejalan ngn Chteh.. memandangkan mamanya koje... aku merangkap baby sitter pn bwkla round²... memula plan nk ke Zoo... tp Chteh kate boring.. kesudahannya kami gi tempat yang aku slaloo lepak time study dlu... Cheras Leisure Mall... ekceli da buntu x taw nk kemana.. nk hala ke KL.. sure jam nye... kami gi main game kt sane.. Jela ler plg hepi skali.. abis suma game dia nk men... aku ngn Chteh layan je la... bebudak kan... peh tu, kami bwk dia lepak kt Taman Tasik Permaisuri... meriah giler kt playground tu... aku ngn Chteh laks yg boring.. hahaha...klu leh main skali x pe gaks... so, kami pn lepaking dia atas bangku smbil jd pemerhati PBB... ops.. bukan pemerhati Jela... on the way balik singgah makan kt Restoran Amir, Bangi.. fav kedai team futsal Chteh.. then trus balik.. almaklumla, mlm nye ade Anugerah Juara Lagu.. cant wait to c my favo singer.. huhu.. sape lgik, Faizal Tahir... tp bukan rezeki beliau tuk menang Juara Lagu dis year.. ok la tuh da menang on best performance+vokal terbaik+kategori Balada... Sampai syurga... =)

ku membenarkan jiwaku tuk mencintaimu
ku persembahkan hidupku tuk bersama kamu
dan diriku untuk kamu
belum pernah kumerasai begitu
semua itu telah berlalu harapanku palsu
dan mungkin hari yang satu terus ku tertunggu
di hatiku masih kamu
belum pernah ku ingin terus memburu
*aku lemah tanpa kamu
ku inginmu dampingiku
aku fahami aku bukan terbaik tuk dirimu
#sampai syurga kumenunggu
sampai syurga ku cinta mu
hanya satu
hanya kamu
ku membiarkan hatiku tuk merinduimu
ku menghamparkan sakitku tuk tatapan kamu
bersamamu harapanku
hilang dalam terang yang membutakanku
dan segala yang ku ada ku berikan semua tuk dirimu saja
kumahu dirimu bahagia tuk selamanya
biar sampai syurga aku menunggu cinta darimu
agar ku sempurna
namun aku tetap aku
yang terbaik tuk diriku
hanya satu

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...