::Surprise dari Chteh::

Assalamualaikum...

Semalam genapla umur aku 27 tahun... walla yesterday is ma birthday. aku gumbira coz i got sumthing surprise from my Chteh.. heheh... * terharu coz he's so romantic..heheh..

Ekceli x nak citer banyak.. cume aku nk paste dis piccas for ma dear lil sis.. adik.. amcam..? dis year hadiah paling berharga pada birthday ku kali ini adalah perkahwinan ku.. Insya ALLAH.. semoga semuanya berjalan dengan lancar... doakan kami yer... Doaku agar aku dikurniakan kesihatan yang baik dan dipanjangkan umurku agar aku dapat membalas jasa dan membahagiakan mak, ayah dan family aku dan dapat memperbanyakkan amal sebagai bekalan di akhirat kelak.... dilimpahi rezeki yang diberkati olehNya..aku ingin jadi anak+ isteri & ibu yg baik...Insya Allah..AMIN..


Comments

nn said…
Hepi Belated Birthday...
wah...semalam tuh g celebrate besday lah yea...hehehehe...
norulaina said…
hehhe tahniah! hepi belated besday aarr :)
Ummu Iman_Irfan said…
kak nini : tq tq.. huhu.. tercelebrate lambat.. =)

kak aina : trimas kak... =)

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...