haha... x de kije..






baru berjinak² dengan dunia m'edit pic.. hihi.. bknnye xde kije.. tp agak ke'lazy'an nk wat... menghitung wak2 nk balik.. haha.. x baiknye aku.. page tu x brape cntik la aku wat.. tp nice to see la.. =) jgn komen ape² ha.. tgk je udah.. nape la ari ni boring bebeno.. opis pn sunyik+sepi jek.. esok kt opis ni der Majlis Bacaan Yasin.. tp ramai lak yg cuti.. uish.. tertnya² nape hatiku sepi ni.. huhu..jiwang laks.. haha adakah disebabkan chtehku balik kg.. ??!! rindu..? mungkin..aku pn nk balik kg jumaat ni.. beshnye.. sume sedara mara balik umah aku.. coz der kenduri doa selamat+arwah+menyambut Ramadhan.. sure meriah gile.. pas2 aku cuti smpai khamis depan.. lama x..? biase la nk bermanja² ngn adik t'syg yg akan fly mgu dpn.. huhu..gonna miss her so much..

Comments

Popular posts from this blog

::nk diet!! ::

81 Hari lagi bakal bertemu Ramadan Kareem...